کد خبر: ۱۳۷۷۸
۱۳۰۵ بازدید
۳ دیدگاه (۳ تایید شده)

محور بررسی صلاحیت وزرا باید منافع ملی باشد

۱۳۹۲/۵/۲۲
۱۲:۴۱

 

 

 

محور بررسی صلاحیت وزرا باید منافع ملی باشد



ایرنا : نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: محور و اولویت اصلی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رییس جمهوری باید منافع ملی باشد.


محمدعلی مددی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هر چند حمایت از دولت و تعامل سازنده با آن یکی از مهمترین اولویت های نمایندگان است، اما نباید مصالح و منافع ملی تحت الشعاع چنین موضوعی قرار بگیرد.

وی گفت: بدون تردید شرایط کشور و منافع ملی ایجاب می کند به نوعی وحدت رویه در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی به وجود آید تا دولت یازدهم بدون دغدغه به فعالیت های خود ادامه دهد.

مددی با بیان اینکه کلیت کابینه پیشنهادی رییس جمهوری خوب و قابل دفاع است، در عین حال اظهار کرد: شاید از میان 18 وزیر دو تا سه وزیر نتوانند رای اعتماد مجلس را جلب نمایند که البته این امر طبیعی بوده و در دولت های پیشین نیز سابقه دارد.

وی ابراز امیدواری کرد دولت یازدهم و وزرای پیشنهادی که رای اعتماد مجلس را جلب می کنند بتوانند در راستای تحقق اهداف نظام و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور اغلب وزرای پیشنهادی در این کمیسیون، اظهار کرد: در این نشست ها وزرا برنامه های کوتاه مدت و میان مدت خود را ارایه کردند.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۲/۵/۲۳ ۰۴:۵۸
[quote name="قره داغی"]ساغول والهی :D
حداقل بهتر بود موضعشون رو مشخص میکردند
البته بعد از رای گیری موضعشون مشخص خواهد شد :D[/quote]
همین که مغرضانه حرف نزدند مثل شما جای تشکر داره. عزیز جان هنوز وزرای پیشنهادی که از خود دفاع نکردند که ایشون موضع اعلام کنند از رو قیافه اعلام موضع کنند؟؟؟
۹۲/۵/۲۲ ۲۰:۴۰
به فکر منافع شهرستان حوزه انتخابیه باشید. نمونه اش حمایت از مدیران غیربومی و ورود مدیر از مناطق دیگر به پست های شهرستان می باشد.
۹۲/۵/۲۲ ۱۰:۵۰
ساغول والهی :D
حداقل بهتر بود موضعشون رو مشخص میکردند
البته بعد از رای گیری موضعشون مشخص خواهد شد :D

اخبار روز